Založ si blog

Zrkadlo Kapitola I (Príbeh)

Stále rozmýšľam či to bola realita alebo sen. „Dôkazy hovoria jasne“ Však toto „Čo keby ste nám presne popísali čo sa v tom dome stalo ?“ Dobre.

 

Takže ja zo svojim mužom sme mali plne zuby mesta, tak sme si našetrili a našli pekný dom v jednej dedinke, bolo to vzrušujúce obidvaja sme mali veľkú radosť. Behom jedného týždňa sme sa zbalili a aj nasťahovali, bol to pekný dom v taktom starom drevenom štýle páčilo sa nám to. Prvá noc v novom dome bola fajn, ráno sme raňajkovali a potom sme šli obzrieť dedinu, prechádzky sme mali radi no a takto to šlo zo pár mesiacov a prišla jeseň čiže niektoré dni pršalo tak sme strávili deň doma, v obývačke pri krbe sme si čítali obľúbené knihy, kukali filmy a oddychovali sme bola to príjemná atmosféra. Ale počasie sa mi začali diať divne veci šla som po chodbe a uvidela som sa v zrkadle ktoré mame na konci chodby tak som sa pozrela ale videla som niečo iné neviem ako to popísať ale v tom zrkadle som nevidela seba, takéto veci sa mi stavali celkom často v tom dome, ale ignorovala som to kým sa nestala ta vec…

 

„Aká vec ?“

 

No… môj manžel ma volal hore na poschodie povedal mi že mam isť upratať povalu, tak som šla keď som tam ale prišla žiadne veci tam neboli ta povala bola uprataná dokonca ani prach tam nebol ani nič neviem ako to povedať, tak som sa rozhodla isť preč z povalí ale nemohol som Tomáš ma asi nechtiac zamkol, ale to divne nastalo vtedy keď som si uvedomila že môj muž je v práci čiže som bola cely deň samá, tento fakt ma dosť rozhodil tak som vyhľadala odbornú pomoc, tam mi povedali že som psychicky zdravá tak som šla aj na fyzické vyšetrenie ale aj tam mi povedali že som úplné zdravá nechápala som to. Jednu noc som bol samá doma lebo môj muž mal pracovne stretnuté, nevedela som zaspať prevaľovala som sa z boku na bok až kým som toho nemala plne zuby a nešla som si spraviť čaj, keď som si len tak v tichu popíjala čaj zrazu ma niečo chytilo za nohu a ťahalo ma to po schodom kričala som a snažila som sa dotknúť niečoho čo by mi pomohlo ale márne, ta vec ma pustila až keď sme prišli k zrkadlu strašne som sa bála tak som noc strávil u susedov, potom som už nevedela zaspať vôbec… problémy zo spánkom tomu moc nepomáhalo…

 

„Pokračujte“

 

No a z ničoho nič mi Tomáš našiel na chrbte vírite slovo „Vnútro“ začala som nad tým slovom rozmýšľať čo raz viac a potom mi to došlo ma to niečo spoločne z tým zrkadlom ale čo to znamená ? Dlho som sa presviedčala aby som to skúsila ale nevedela som sa presvedčiť až kým mi nepomohla jedna udalosť. Niekto sa vlámal do domu boli to štyria ozbrojený muži, potrebovala som sa niekde skryť.

 

„A kde bol váš muž ?“

 

Tomáš bol týždeň mimo štátu pracovné.

 

„Hmm dobre prepáčte za prerušenie“

 

V poriadku. No tak v tom som sa dotkla a moja ruka bola ponorená do zrkadla doteraz to neviem vysvetliť, ty muži už šli za mnou na druhé poschodie tak som sa do zrkadla ponorila cela a… prepáčte ale nemôžem… môžme si dať prestávku ?

 

„Samozrejme, dáme si prestávku“

Bez minulosti

04.06.2017

Bez minulosti otvoril oči a rozpráva. žijem, každé ráno sa zobúdzam s pocitom že som niečo zabudol, dúfam že to nie je nič dôležite, moje pocity sú zamlžene. Pred pár rokmi som … ja vlastne neviem … bože teraz som si to uvedomil ta vec na ktorú zabúdam je moja minulosť. Bol dezorientovaný. Kde som býval ? Čo som počas svojho života robil ? Prečo som zabudol ? Čo sa [...]

Zima Kapitola I (Príbeh)

27.03.2017

Zima Kapitola I Bol piatok večer a Peter pracoval na skrinke ktorú kúpil svojej žene ako darček. Peter bol tak strašne unavený že nechtiac zaspal. Na druhy deň ráno keď sa Peter zobudil šiel si dať kávu a v tom si všimol že ma zavalené okno snehom. začudoval sa a šiel zistiť čo to znamená, prišiel do chodby a hneď na to otvoril dvere a v tom sa na neho [...]

Les Kapitola II (Príbeh)

27.03.2017

Les Kapitola II Rozprávač Tomáš sedí v kuchyni a rozmýšľa čo bude robiť s tou skupinou čo mu zabila psa. Tomáš sa nadýchol, obliekol, a šiel pomalým krokom do obchodu. Pozoroval každého jedného človeka ktorého videl, keď konečne prišiel do obchodu zobral si pečivo a šiel k pokladni. Predavačka Dobrý deň, vy ste tu nový že ? Tomáš Áno, [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Python

Robím to čo ma baví, potichu a pomaly, ale raz to odhalím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 27515x
Priemerná čítanosť článkov: 2293x

Autor blogu

Kategórie