Založ si blog

Zima Kapitola I (Príbeh)

Zima Kapitola I

 

Bol piatok večer a Peter pracoval na skrinke ktorú kúpil svojej žene ako darček. Peter bol tak strašne unavený že nechtiac zaspal. Na druhy deň ráno keď sa Peter zobudil šiel si dať kávu a v tom si všimol že ma zavalené okno snehom.

 

začudoval sa a šiel zistiť čo to znamená, prišiel do chodby a hneď na to otvoril dvere a v tom sa na neho vysýpala kopa snehu. Peter nechápal čo sa to deje a tak vybehol na druhé poschodie ale aj tam boli zavalené okna snehom. Len tak si hovoril ako môže za jednu noc napadnúť viac ako 10 metrov snehu. Peter sa rozhodol zavolať svojej rodine ale márne telefón bol hluchý. Peter sa niekoľko krát pokúsil prekopať cestu von ale vždy napadlo viac snehu, ten sneh pomalí mrzol a mrzol.

 

Peter si vytvoril pravidla díky ktorým mohol mat kontrolu. Rozrúbal nábytok aby si mohol kúriť, zapisoval si jedlo aby mohol šetriť, roztápal ľad aby nebol smädný. Takto to šlo zo pár týždňov. Peter chytil signál v rádiu, tato snežná kalamita bola spôsobená novým strojom na ovládanie počasia ktorý prestal fungovať. Peter sa pousmial, vedel že všetko už bude dobre a začal teda znova kopať tunel. Po par hodinách si dal prestávku, na druhy deň sa Peter zobudí na zvuky lietadiel hneď vlezie do tunela ktorý si vykopal a pokračoval v kopaný. Jeho ruka sa dostala na vzduch, rýchlo sa prekopal cely. Svetlo ho oslepilo ale to ho neodradilo celým telom vyliezť z tunela.

 

Obzrel sa… nikde nič iba biela snehová rovina, pustina, nič žive nič mŕtve. V tom Peter započul zvoniť telefón, hneď vliezol do tunela aby telefón zdvihol. Ozvala sa jeho žena, miláčik si tam povedala Petrova žena. Peter na to áno som zlatko kde si ? spýtal sa Peter, som zaseknutá v aute povedala Petrova žena, a kde sú deti ? spýtal sa Peter, Ja neviem asi v kostole odpovedala Petrova žena, neboj sa nič zlatko idem si po teba…

Bez minulosti

04.06.2017

Bez minulosti otvoril oči a rozpráva. žijem, každé ráno sa zobúdzam s pocitom že som niečo zabudol, dúfam že to nie je nič dôležite, moje pocity sú zamlžene. Pred pár rokmi som … ja vlastne neviem … bože teraz som si to uvedomil ta vec na ktorú zabúdam je moja minulosť. Bol dezorientovaný. Kde som býval ? Čo som počas svojho života robil ? Prečo som zabudol ? Čo sa [...]

Les Kapitola II (Príbeh)

27.03.2017

Les Kapitola II Rozprávač Tomáš sedí v kuchyni a rozmýšľa čo bude robiť s tou skupinou čo mu zabila psa. Tomáš sa nadýchol, obliekol, a šiel pomalým krokom do obchodu. Pozoroval každého jedného človeka ktorého videl, keď konečne prišiel do obchodu zobral si pečivo a šiel k pokladni. Predavačka Dobrý deň, vy ste tu nový že ? Tomáš Áno, [...]

Najlepšie filmy podľa mňa (Téma)

26.03.2017

Vitajte pri ďalšej téme. V tejto téme rozoberieme najlepšie filmy podla mňa, ak by sa Vám zoznam nepáčil kľudne napíšte svoj názor. Články sú zase po česky lebo som chcel kvalitný popis filmu, Čerpal som z ČSFD.cz. Nepamätám si všetky filmy ktoré som kedy videl takže tu máte iba filmy ktoré sa mi zaryli do pamäte. 1. Fight Club/Klub bitkárov CSFD.cz – 88% [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Python

Robím to čo ma baví, potichu a pomaly, ale raz to odhalím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 27384x
Priemerná čítanosť článkov: 2282x

Autor blogu

Kategórie