Založ si blog

Bez minulosti

Bez minulosti

otvoril oči a rozpráva. žijem, každé ráno sa zobúdzam s pocitom že som niečo zabudol, dúfam že to nie je nič dôležite, moje pocity sú zamlžene. Pred pár rokmi som … ja vlastne neviem … bože teraz som si to uvedomil ta vec na ktorú zabúdam je moja minulosť. Bol dezorientovaný. Kde som býval ? Čo som počas svojho života robil ? Prečo som zabudol ? Čo sa to deje. Ako dlho žijem v tomto dome ? Uvedomoval si čo sa deje ale pri tom bol stratený ako hviezda na oblohe. Uvedomujem si to ale nechápem to ! Kto sú moji rodičia ? Otázky na ktoré nepoznám odpovede ale zistím to. Smrť je očista a život je most medzi vznikom a zánikom je to ako keď čakáme u doktora sme pacienti a svet je čakáreň. Kurva je to ako žiť v nočnej more každý deň ten istý obraz. Ďalší obraz bude sen. Je načase sa vyhrabať z postele toto potrebujem zapiť. Bol dezorientovaný lebo nevedel čo si pre neho pripravil. Sedím v kuchyni a pozerám sa z okna ale nič nevidím potrebujem nájsť niečo čoho sa chitím nejaký koniec začiatku. Niekedy mam taký pocit že sme prekliaty dostali sme vedomie ktoré vlastne nepotrebujeme ale pri tom si ho chválime natoľko že sa označujeme za najviac vyvynutu rasu ale keď si to tak vezmeme jedine čo dokazujeme je ničenie našej planéty.

 

Dôkaz toho že je pripravený prejsť skrz. Povedzte mi je to len môj názor alebo sme fakt tak zaslepený. Musím nájsť nejaké fotky ktoré mi pomôžu osviežiť pamäť, našiel som fotky ľudí ktorých vôbec nepoznám asi to sú moji rodičia lebo som vedľa nich aj ja. V tom šiel z kúpeľne nádherný nebeský zvuk. Počujete to ? Ide to z kúpeľne dokonalý zvuk, nebeský zvuk tak by sa dal popísať dôkaz. Odhodlal sa isť do kúpeľne. Stojím v kúpeľni počujem zvuk ale neviem odkiaľ ide vyzerá to ako keby šiel zo steny, musím sa dotknúť, prepojiť sa cez dva svety. On sa neprepojil cez dva svety ale cez celý vesmír. Vidím to je to nádherne celá kúpelna sa premenila na súhvezdia. Dôvod prečo som taký pokojný je že viem čo to znamená je to znamenie Odpovede hľadajte vo hviezdach. Prečo by som inak videl koniec sveta ešte pred tým než sa to stalo. Au boli ma žalúdok potrebujem odisť, oblečiem sa a pôjdem sa prejsť. Náš pán si nemohol dovoliť aby odišiel, vedel príliš veľa. Tak toto je zvláštne zmizli mi dvere, boli tu ! Ono to príde vidím to ako spomienku ktorá sa nikdy nestala, teda zatiaľ. Prišiel zmysel. Vidíš to ? Je to svetlo ktoré ma sleduje, dokonca to aj hovorí chce aby som šiel sním, no nevidím dôvod prečo by som nešiel. Toto svetlo mi vytvára zrkadlo. vidím sám seba ale v inom štýle. Čo sa to stalo moja duša preša cez zrkadlo do druhej osoby je to ako prechod duše. Som niekde v horách zasnežených horách a oproti mne je chatka možno tam niekto bude a odpovie mi na moju otázku.

 

Museli sme ho pripraviť tak sme to spomalil. Všetko sa zdá byť spomalene ale to ma nezastaví. Keď prišiel do chatky uvidel som svoju matku. Mami ? Si to ty ? Prečo si mi nezavolala myslel som si že si mŕtva, odpovedz mi na moju otázku prečo si nič nepamätám ? … To fakt ? Ale to nie je možne. Môžem to nejako zachrániť ? Zistil kto je a čo nasleduje. Musím to prijať všetci sme len pacienti ktorý čakajú v čakárni ale aj keď viem čo sa stane neviem čo bude nasledovať potom ? Čože sloboda ? Oslobodenie. Náš pán Vás očakáva. Idem si ľahnúť potrebujem sa vyspať. Som tak moc unavený. Nestihol zavrieť ani oči a už bol na konci. Ehm čože ?! Som hore ! Všetko to bol iba sen. Počkaj čo je dnes za deň. O kurva ! Uvedomil si že to prichádza, tak sa rozhodol vyliezť na strechu aby všetko videl. Stojím tu a čakám na tvoje slova. ty mi dôveruješ však sme pripravený, je to nádherné, začiatok konca. A tak to všetko začalo nový svet kde už čas nemá žiadnu moc.

Zima Kapitola I (Príbeh)

27.03.2017

Zima Kapitola I Bol piatok večer a Peter pracoval na skrinke ktorú kúpil svojej žene ako darček. Peter bol tak strašne unavený že nechtiac zaspal. Na druhy deň ráno keď sa Peter zobudil šiel si dať kávu a v tom si všimol že ma zavalené okno snehom. začudoval sa a šiel zistiť čo to znamená, prišiel do chodby a hneď na to otvoril dvere a v tom sa na neho [...]

Les Kapitola II (Príbeh)

27.03.2017

Les Kapitola II Rozprávač Tomáš sedí v kuchyni a rozmýšľa čo bude robiť s tou skupinou čo mu zabila psa. Tomáš sa nadýchol, obliekol, a šiel pomalým krokom do obchodu. Pozoroval každého jedného človeka ktorého videl, keď konečne prišiel do obchodu zobral si pečivo a šiel k pokladni. Predavačka Dobrý deň, vy ste tu nový že ? Tomáš Áno, [...]

Najlepšie filmy podľa mňa (Téma)

26.03.2017

Vitajte pri ďalšej téme. V tejto téme rozoberieme najlepšie filmy podla mňa, ak by sa Vám zoznam nepáčil kľudne napíšte svoj názor. Články sú zase po česky lebo som chcel kvalitný popis filmu, Čerpal som z ČSFD.cz. Nepamätám si všetky filmy ktoré som kedy videl takže tu máte iba filmy ktoré sa mi zaryli do pamäte. 1. Fight Club/Klub bitkárov CSFD.cz – 88% [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Python

Robím to čo ma baví, potichu a pomaly, ale raz to odhalím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 27378x
Priemerná čítanosť článkov: 2282x

Autor blogu

Kategórie