Založ si blog

Les Kapitola II (Príbeh)

Les Kapitola II

 

Rozprávač
Tomáš sedí v kuchyni a rozmýšľa čo bude robiť s tou skupinou čo mu zabila psa. Tomáš sa nadýchol, obliekol, a šiel pomalým krokom do obchodu. Pozoroval každého jedného človeka ktorého videl, keď konečne prišiel do obchodu zobral si pečivo a šiel k pokladni.

 

Predavačka
Dobrý deň, vy ste tu nový že ?

 

Tomáš
Áno, prisťahoval som sa pred par týždňami.

 

Predavačka
No snáď sa Vám tu páči.

 

Tomáš
Ale áno… Je to tu veľmi pekne.

 

Predavačka
A ako sa má Váš pes ? ako že sa to vola ?

 

Tomáš
Ako viete o mojom psovi ? doviezli ho len pred pár dňami !

 

Predavačka
Čo sa Vám stalo, nekričte veď som Vás videla na prechádzke.

 

Tomáš
Ou to je možne, prepáčte mi za to správanie to je tým stresom a tak.

 

Predavačka
Chápem no, budú to štyri eura.

 

Tomáš
Nech sa páči a ďakujem.

 

Rozprávač
Tomáš si zbalil pečivo a pomaly šiel k dverám.

 

Tomáš
Prajem pekný deň.

 

Rozprávač
Tomáš sa už dotkol dverí.

 

Predavačka
Aj Vám aj vášmu psovi.

 

Rozprávač
Tomáš sa nechutne obzrel a videl predavačkin úsmev, bol si istý že bola v tej skupine v lese. Tomáš kráčal po ceste k svoju domu.

 

Tomáš
musím isť za starostom…

 

Rozprávač
Tomáš dobehol domou, položil tašku s nakúpim na zem, zamkol dvere a bežal za starostom. Keď prišiel k budove kde starosta pracuje hneď bežal do jeho kancelárie. Otvoril dvere a začal rozprávať.

 

Tomáš
Pán starosta potrebujem pomoc.

 

Starosta
Čo sa deje ?

 

Tomáš
Mam podozrenie že v tejto dedine je nijaká sekta.

 

Starosta
Čože ? nebudete smiešny… Ha Ha Ha.

 

Tomáš
To nie je vtip.

 

Starosta
Prečo ste si tým tak istý ?

 

Tomáš
Lebo mi zabili psa… !

 

Starosta
Tak to je vážne. Neboj sa nič preverím to.

 

Tomáš
Ďakujem Vám.

 

Rozprávač
Tomáš pokojne odchádzal z kancelárie starosti, až kým sa nezastavil na podozriví telefonát ktorý mal starosta. Tomáš priložil hlavu k dverám a počúval.

 

Starosta
Prečo ste to spravili ?

 

Starosta
Ja viem ale ono to ma nijaké pravidla.

 

Starosta
Dobre stretneme sa o pol noci.

 

Rozprávač
Tomáša veľmi prekvapil starostov hovor a tak sa rozhodol že ho bude sledovať.

Bez minulosti

04.06.2017

Bez minulosti otvoril oči a rozpráva. žijem, každé ráno sa zobúdzam s pocitom že som niečo zabudol, dúfam že to nie je nič dôležite, moje pocity sú zamlžene. Pred pár rokmi som … ja vlastne neviem … bože teraz som si to uvedomil ta vec na ktorú zabúdam je moja minulosť. Bol dezorientovaný. Kde som býval ? Čo som počas svojho života robil ? Prečo som zabudol ? Čo sa [...]

Zima Kapitola I (Príbeh)

27.03.2017

Zima Kapitola I Bol piatok večer a Peter pracoval na skrinke ktorú kúpil svojej žene ako darček. Peter bol tak strašne unavený že nechtiac zaspal. Na druhy deň ráno keď sa Peter zobudil šiel si dať kávu a v tom si všimol že ma zavalené okno snehom. začudoval sa a šiel zistiť čo to znamená, prišiel do chodby a hneď na to otvoril dvere a v tom sa na neho [...]

Najlepšie filmy podľa mňa (Téma)

26.03.2017

Vitajte pri ďalšej téme. V tejto téme rozoberieme najlepšie filmy podla mňa, ak by sa Vám zoznam nepáčil kľudne napíšte svoj názor. Články sú zase po česky lebo som chcel kvalitný popis filmu, Čerpal som z ČSFD.cz. Nepamätám si všetky filmy ktoré som kedy videl takže tu máte iba filmy ktoré sa mi zaryli do pamäte. 1. Fight Club/Klub bitkárov CSFD.cz – 88% [...]

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 07:51

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Python

Robím to čo ma baví, potichu a pomaly, ale raz to odhalím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 27537x
Priemerná čítanosť článkov: 2295x

Autor blogu

Kategórie