Založ si blog

Izba Meltawn (Príbeh)

Rozprávač

Muž sedí na posteli a rozprava sa sam zo sebou.

 

Muž
Prečo sa nerozprávaš ?

 

Muž
Lebo si troska, len tu sedíš, ležíš, a nič nerobíš.

 

Muž
A čo mam podla teba robiť ?

 

Muž
Pokúsiť sa kurva zmiznúť !

 

Rozprávač
V tom sa otvorili dvere, muž prekvapene pozerá do tmy. V tom sa postaví a kráča smerom do tmy. Zrazu príde do kúchíne, obzerel sa a začal utekať k umývadlu chitá pohár a snaží sa napiť. Následne všetok nábytok stratil gravitáciu a začal sa vznášať vzduchom.

 

Muž
Tak toto je kurva psycho.

 

Muž
Čo bolo v tej vode ?

 

Muž
Ja neviem nepil som 25 rokov ! Potreboval som sa napiť.

 

Rozprávač
V tom sa muž pozrel do vedľajšej miestnosti a uvidel tmavú postavu, prihovoril sa.

 

Muž
Dobrý deň, pane mohol by som sa Vás opýtať kde to som ?

 

Temna postava
Si tam odkiaľ nieje cesta späť.

 

Muž
Čo to presne znamená ?

 

Temna postava
Hľadaj odkaz v tvare krvi.

 

Muž
Čože ? Pane prosím Vás bol som tu zavretý 25 rokov a neviem čo sa stalo nič si nepamätám.

 

Temna postava
Myseľ vníma čas všelijako, never jej.

 

Rozprávač
v tom temna postava zmizla, muž sa zamračil a šiel smerom do chodby. Dom bol v dezolátnom stave rozpadnuté steny, plieseň, a neupratané prostredie. Na kľučke dverí ktoré viedli do pivnice uvidel krv. Muž sa rozhodol nasledovať odkazy tvorené krvou. Muž šiel dole do pivnice v tom zbadal krvaví nápis „Nič nieje také ako vyzerá“ Muž sa otočil v tom sa ukázala temna postava ktorá sa napriahla a šľahla muža po tvári. Muž padol na kolena s rozbitou hlavou, snažil volať o pomoc ale v tom sa náhle zobudil v izbe kde všetko začalo ale tento krát ma vidí troje dvere ktoré sa naraz otvorili.

 

Muž
Čo sa to deje ? Kto som ! a čo tu robím !

 

Rozprávač
V izbe nastalo ticho, bol počuť len vietor ktorý neexistoval. Muž pomalým krokom šiel cez stredne dvere. Dostal sa inde než bol pred tým, dostal sa do jedálne kde horeli sviečky, všetko bolo také starodávne. Muž sa posadil za stôl a čakal
čo sa bude diať. Z ničoho nič sa otvoria veľké jedálenské dvere a do miestnosti vojde šesť osôb ktoré sú temného charakteru, čierne šaty, oblečenie, a biela pokožka. Muž je vydesení ale chce zistiť čo sa deje.

 

Muž
Kto ste ! A čo tu robím ! odpovedzte !

 

Rozprávač
Postaví nevnímali muža ako keby tam nebol, temne postavy rozprávali divným jazykom ktorému muž nerozumel, otvorili sa dvere ktoré si muž všimne a rozhodne sa isť cez ne. Keď prejde skrz všimne si okno cez ktoré sa pozrel. Svet je pokri ty ohnivou plachtou. Muž zavrel oči a potom ich otvoril z ničoho nič stal uprostred chodby a pred sebou videl samého seba.

 

Muž
Kto si !

 

Muž
Ja som ty…

 

Muž
Ako môžeš byť ja ? keď ja som tu !

 

Muž
Nie si to ty… Oni vedia kto si ale nemyslia si že si to ty preto som tu ja.

Bez minulosti

04.06.2017

Bez minulosti otvoril oči a rozpráva. žijem, každé ráno sa zobúdzam s pocitom že som niečo zabudol, dúfam že to nie je nič dôležite, moje pocity sú zamlžene. Pred pár rokmi som … ja vlastne neviem … bože teraz som si to uvedomil ta vec na ktorú zabúdam je moja minulosť. Bol dezorientovaný. Kde som býval ? Čo som počas svojho života robil ? Prečo som zabudol ? Čo sa [...]

Zima Kapitola I (Príbeh)

27.03.2017

Zima Kapitola I Bol piatok večer a Peter pracoval na skrinke ktorú kúpil svojej žene ako darček. Peter bol tak strašne unavený že nechtiac zaspal. Na druhy deň ráno keď sa Peter zobudil šiel si dať kávu a v tom si všimol že ma zavalené okno snehom. začudoval sa a šiel zistiť čo to znamená, prišiel do chodby a hneď na to otvoril dvere a v tom sa na neho [...]

Les Kapitola II (Príbeh)

27.03.2017

Les Kapitola II Rozprávač Tomáš sedí v kuchyni a rozmýšľa čo bude robiť s tou skupinou čo mu zabila psa. Tomáš sa nadýchol, obliekol, a šiel pomalým krokom do obchodu. Pozoroval každého jedného človeka ktorého videl, keď konečne prišiel do obchodu zobral si pečivo a šiel k pokladni. Predavačka Dobrý deň, vy ste tu nový že ? Tomáš Áno, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Python

Robím to čo ma baví, potichu a pomaly, ale raz to odhalím.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 27522x
Priemerná čítanosť článkov: 2294x

Autor blogu

Kategórie